dinsdag 10 maart 2015

8 maart tm 12 april is nieuw werk te zien bij Kunstgalerij de Twee Pauwen in den Haag.

Galerie de Twee Pauwen is een prachtige galerie midden in het centrum van den Haag.
Ik ben heel trots dat mijn werk daar staat en hangt!
Voor deze tentoonstelling heb ik 12 nieuwe beelden laten gieten. 
Vijf kleine werkjes met meerdere figuurtjes zijn eenmalig gegoten. Vreemd om die te verkopen maar ja dat heeft een schilder immers altijd? 
Mijn hangende beelden zijn heel bijzonder. Eindelijk heb ik mijn 'Zwevers' laten gieten. Ik heb er veel en lang aan gewerkt. Ze veranderden voortdurend, er kwamen nieuwen bij, soms hing ik ze weer ondersteboven. Het was een heel proces maar nu is het zover. De ruimte in galerie is erg hoog en gelukkig waren er een aantal haken. Het was spannend of ze goed tot hun recht kwamen.
Met behulp van Jan Hylkema en Lucas van Hasselt is het heel mooi geworden.
Dit zijn enkele foto's van de beelden.
(Gemaakt door HJ Hardeman)
'Drie gaan omhoog'
Liberté

Drie Gratiën
Faux Teuil

Fille Flotante


Hemelse meisjes

Duikend

Buitelend

Uitnodiging


Uitnodiging

Geen opmerkingen: