maandag 4 april 2016

Waar ben ik mee bezig?

Als beeldend kunstenaar ben ik met verschillende dingen tegelijk bezig.
Ik geniet van het lesgeven, van de gemotiveerde studenten leer ik veel.
In mijn atelier heb ik net een kleine opdracht afgemaakt.


Voor mezelf ben ik aan het experimenteren met groepen. Steeds weer.
Schetsen in de ruimte. Duwen, plakken, trekken. Reageren op wat het is.
Figuren bij elkaar, tegen elkaar. Verschillende formaten bij elkaar of juist niet. Wat gebeurt er?
Hoe zou het zijn om het heel groot te maken?
Wat voor formaten en materialen zijn er mogelijk? Kleur of doorzichtig?
Ik maak niks af, begin weer overnieuw, verander dingen, combineer.

Waar ben ik mee bezig?
Ik wil in proces zijn, fouten maken. Niet in mijn hoofd maar gewoon doen. Eerst zien en ervaren en dan een volgende stap of een stap opzij, terug?
Lekker!









                                          







Geen opmerkingen: