dinsdag 20 maart 2012

Rubber en toch nog wat laatste dingetjes.

Er wordt hard gewerkt bij Ateliers MTW. 'De Bast' wordt op dit moment uitgestookt en zal voor een groot deel gegoten worden morgen. Ik ga daar bij zijn met Ina Spijk om te filmen. Dat is altijd weer een indrukwekkende gebeurtenis.
Gistermiddag ben ik ook weer even bezig geweest aan een van de beelden. Er is een hele constructie gemaakt om de beelden te rubberen. Eerst de ene kant dan de andere. Ik heb gistermiddag nog wat aan het kapsel van een van de dames gedaan. Ze heeft een tijdje op haar hoofd gerust en heur haar zat niet meer helemaal zoals het hoort!
Zachtjes steunend op heur haar...
Ik heb natuurlijk ook even wat foto's gemaakt van de dames. Het is vreemd om ze zo in een andere positie te zien. M'n handen jeuken dan bijna. Maar dat mag niet! Ik heb ze gemaakt zoals ze uiteindelijk te zien zullen zijn en dat was goed. Afblijven dus!
Met rubber en steunkap van kunststof.

Nu ligt ze op haar buik, dat had ik nog niet gezien...

En deze hangt nu ook erg 'anders' Met mooie kousen, haha.

2 opmerkingen:

Saskia zei

Ik kom net van de revaliadatiefysio, haha ziet er bekend uit!

Anita Franken zei

Toch niet weer in het gips hè?