maandag 13 februari 2012

Negen dagen uitstel...

..voor de gieter mijn dames komt halen! Pfffff! Ik ben nog niet echt stressvrij maar het scheelt wel.
Het voelt goed om onder tijdsdruk te werken maar het geeft geen evenwichtig gevoel.
Ik zie meer, werk harder ben strenger voor mezelf maar ik ben  soms te nerveus. Bang om straks niet tevreden te zijn en dan toch besluiten om het te laten gieten... voor de eeuwigheid?
Aaargh!
Ik wil elke dag naar huis gaan met het gevoel dat het goed gaat. Voor ik de deur dicht doe nog een keer kijken en blij worden. Dat gaat volgens mij vandaag niet lukken... nooit meer!!! Ik ben verdorie de hele tijd met hetzelfde stukje bezig!


Als ik mezelf les zou geven zou ik zeggen" ga 's naar de andere kant, neem 's afstand'. Ik ben vrij eigenwijs als leerling geloof ik.
Wat wel lekker is en misschien zal helpen is m'n Pomodoro wekker. Dat is 25 minuten werken en 5 minuten pauze. Verplicht! Na 8 Pomodoro's komt er een pauze van 30 minuten.
Ik heb gelukkig ook heel veel foto's gemaakt van het model en woensdag komt ze nog een keer.
Ja ja, printerinkt en papier staan heel terecht onder het kopje 'kostenpost'.
Dit stukje is trouwens ook in horten en stoten van 5 minuten geschreven op een steeds plakkeriger toetsenbord. Heiligschennis voor een Apple-gebruiker maar ja, hij kan het hebben.
In de volgende pauze maak ik foto's van de vorderingen en plaats ik bij deze tekst... als ik durf.

Geen opmerkingen: